2016. január 20., szerda

Hírlevél 2016. 1. félév

 A Verseghy Kör következő rendezvényei 2016. január-június:


- Január 19-én kedden 16 órakor Szurmay Ernő tart előadást
a Verseghy Ferenc Irodalmi Kör megalakulásának 90 éves jubileuma alkalmából
A 93 éves Szurmay Ernő köszöntése.
(Helyszín: Verseghy Ferenc Könyvtár, I. emelet, Művészeti Szalon)

- Február 23-án kedden 16 órakor a Verseghy Kör évi rendes közgyűlésére kerül sor. 

(Helyszín: Verseghy Ferenc Könyvtár, Verseghy Terem)

- Március 22-én kedden 16 órakor Varga Ferenc Kővári Tamás Díjjal kitüntetett, sportszakember tart előadást Szolnok labdarúgása 1910-től címmel.

A beszélgetés háziasszonya Almási Gizella ny. könyvtáros.
(Helyszín: Verseghy Ferenc Könyvtár, Verseghy Terem)

- Április 4-én hétfőn délután 13 órakor koszorút helyezünk el névadónk, Verseghy Ferenc születésének évfordulója alkalmából, majd ezt követően megtartjuk a Verseghy Emlékbizottság alakuló ülését.

- Április 19-én kedden 16 órakor Zsolnay László előadását hallgatjuk meg Pólya Tibor születésének 130. évfordulója alkalmából.

- Május 24-én kedden 16 órakor látogatás a Magyar Nemzeti Levéltár Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Levéltárban. Az intézmény Laki Kálmán díjat kapott 2015-ben, 2013-ban pedig az Év Kutatóhelye díj tulajdonosa lett. A látogatáshoz kiállítás megtekintése is társul.

- Június 21-én kedden 16 órakor „Nem az elmúlásban van a feledés” címmel emlékezünk DrHorváth Károly, Dr. Páldi János és Pápay Lászlóné Kemenczey Judit munkásságára. A programra felhívást teszünk közzé, mert sokak emlékeit szeretnénk közreadni. 
A rendezvény háziasszonya Dr. Horváth Károlyné.
A hírlevél letölthető pdf-ben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése